Ich liebe dich...<3

Jag ÄR hemsk!

Fy, känner mig hemsk även om dom inte fattar så förstår dom ändå!

Comet och jag skulle ha firat våran 2 års dag den 29:de.
Och så glömmer jag den, hur hemsk kan man vara ?????? :'''(
Känner mig som världens hemskaste varelse just NU och kommer att tycka att jag är det hur lång tid som helst!
Skulle bara velat få spola tillbaka tiden och visa honom hur mycket han betyder för mig!

<3<3
<3<3
<3<3
<3<3
<3<3
<3<3<3<3<3<3
<3<3<3<3<3
<3<3<3<3
<3<3<3
<3<3
<3

Jag älskar dig mest utav allt Comet.

Det finns inte plats för ett hjärta att visa hur mycket du betyder för mig.

Allt som jag kan idag har just du lärt mig.
Du förstår, ingen annan som just upplever känslan förstår hur mycket jag älskar dig.
Allt som jag har kämpat med dig, blod, svett och tårar.
Avramlingar, uppsittningar och ännu mera avramlingar, har faktiskt fått resultat.
Motgångar och framgångar, ni som har sett mig och Comet tidigare vet vad jag har fått kämpat med.
Just nu så kämpar jag bara med att få en endast placering och visa, att alla som köper SM-ponnyer och tror att dom är bäst inte behöver vara lika bra som ett par ''vanliga''ponnyer.
Comet har haft ett svårt liv och inte haft det lätt.
Jag har slitit mycket med honom, men det har faktiskt fått resultat.
Vissa trodde inte ens att han skulle kunna tävla någon gång mer men dom hade fel.
Vi har startat en LA även om vi vägrade ut oss men shit happends.
Alltid kan det inte gå bra.

Det enda som jag vill få ut ur den här texten är att efter dom här två åren med Comet har lärt mig allt jag kan idag, det är honom som jag har hoppat 115 cm med, det är honom som jag har tävlat upp till LA och dubbelnollat LB, det är honom som jag har fått kämpat med och det är honom som jag har ramlat av flest gånger på.
Men det viktigaste av allt...
Det är med honom som jag har känt att jag och hästen har varit ett!
  Så om ni fattar grejen så är det enda jag vill säga är att det är bättre att kämpa en att skaffa en SM-ponny som kan allt fast man inte kan rida.
Jag säger absolut inte att ni inte skall köpa en SM-ponny om ni vill komma upp i klasserna eller bara ha den och tävla på men man får nog ALLTID den bästa känslan när man får den där dubbelnollan som man har kämpat för iår och tillslut får man den, då känner man hur lyckan bubblar inom en, även om man inte blir placerad.
Jag älskar Comet förevigt, glöm ALDRIG det Comet, glöm ALDRIG det!
Te amo, el Cometa
Ti amo, Comet.
Ben, Comet seviyorum.
Ek is lief vir jou, Comet
Is breá liom tú, Cóiméad.
I love you, Comet.
Dwi'n dy garu di, Comet
Ich liebe dich, Comet.
Jag älskar dig, Comet.

Jag älskar dig mest utav allt gubben, du kan väll bli bra snart?<3
<3
<3<3
<3<3<3
<3<3<3<3
<3<3<3<3<3
<3<3<3<3<3<3
<3<3
<3<3
<3<3
<3<3
<3<3

// Moah och Comet och Tibbie <3<3<3


Kommentarer
Postat av: frida

Fy fasen vad fin skrivet Moah;)<333

Jag kan lova dig en sak och den är säker,Comet älskar dig lika mycket som du älskar han om inte mer;)<3333

Jaaa, hoppas nu att han blir frisk så ni kan komma ut på tävlingsbanorna igen.... gott folk nu får ni se up:D för här kommer dom igen :D<3333

2011-05-31 @ 23:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0