inte nöjd

Hallå!

igår var det Lotta träning.
awezume träning, varje gng!

Finesse var ngt stel... Men hon har inte gått mkt.

Vi hoppade en omhoppnings sväng o d gick super!
fick 2 vägran på första hindret...

Sedan fick vi hoppa bana och det gick sådär..
Ponnyn vägrade på ett hinder som jag VET att hon klarar! för vi har hoppat 130 så detta skulle inte vara ngt problem!
men vi fick lägga ned det... jag var inte glad!
blev någon mer vägran.. så jag var INTE nöjd. men one bad day, kan man ha ibland ;-)
idag är jag hemma, för jag har ont i huvudet.
idag är det mammas o pappas "stall-dag". alltså d ska mocka oså ;-)

i imorgon skall jag släppa ihop kaninerna!
så jag kan få kanin ungar framåt sommaren :-)

så ni får hålla lite utkik if ngn av er är intresserad ;-)

På måndag är det grönt kort kurs för mig!
spännande!
kmr få min GPA i mitten utav denna månaden :-D
aja, släger upp en bild på förra årets kanin kull:

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, hittade eran blogg och carro jag går också i grönt kort kursen. Jag som har en spricka i armen och inte får göra ngt ;-)

2011-03-13 @ 07:29:27
URL: http://belindastraaning.blogg.se/
Postat av: Olivia werner

Naaw! Va söta ! :o jag har hittat en supersuper söt kaninunge på blocket som ser ut som ett gossedjur men mamma tyckte att den låg förlångt bort :/

2011-05-01 @ 11:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0