inte bra

Hej alla fina!

bloggen har inte varit aktiv alls...
inte bra, men jag själv har inte haft lust till att blogga.
det har hänt en del privata grejer, som tar en massa energi.
Ponnyn går bra o allt flyter lixom.
tränade igår och hon var grym på uppvärmningen!
hoppade bra, bara det att jag fick inte ihop det mellan oss i mellan hindrena...
man kan säga att vi inte talade samma språk ;-)
Men när vi skulle hoppa en bana, gick det awesume!!
behövde den rundan, för det stämde så bra mellan oss!
pigg o glad igenom hela rundan.
Har anmält mig till 2 tävlingar hittills.
har planerat in en massa tävlingar som inte går att anmäla än, men snart ;-)
aja, nu har jag inget mer att skriva :-)
ni får en fin bild, på min fina ponny... <3

Kommentarer
Postat av: Wilma Glans

Heej! ;) Vart skall du tävla?

2011-03-18 @ 19:07:27
URL: http://proffsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0