Regn !

Heej :)

Vaknade runt 10 idag.. Var as trött för jag gick o la mig vid 1 inatt.

Har inte ätit frukost ännu men ska snart göra de...
Det blir ingen ridning idag, för de regnar o Finesse har inga snösulor... och pappa är nog inte så sugen på att köra mig till ngn manege, eftersom han är o murar nu.
Ksk ska träna shettisarna, typ bara lite tricks? :)

Bara en sak till, idag så kom våran hund in i mitt rum, o jag lutade mig fram o bah: hopp upp. då hoppade hon upp o la sig på mina kuddar, sen låg hon där... så jag tog några bildr som jag slänger upp innan jag ska äta ;)


Aja, ni får mer sedan :)





Tre bildr på Mikkan blev d ;)
Kraam Carro

Kommentarer
Postat av: Olivia Werner

Va söt hon E :)!!

Jag vill kunna ha mina kaniner inne så att jag kan sova bredvid dem :>

2011-01-09 @ 10:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0