Ingen ridning... ätit en ful tårta

Halloj!

Inte gjort ngt direkta vettigt idag...! Jag är så otroligt grymt lat på alla dessa lov... Men det kanske är meningen med lov?

aja imon ska jag rida med Nanna som skall rida en b-ponny vid namn Leo :) Det kmr blir massor av bildr! (Om vädret tillåter)

Släger upp lite tävlings bildr och lite annat smått o gott ;) Har inte många tävlingbildr för jag är grymt smart att jag raderar bildrna för jag tkr de är onödiga men men....

Jag har också ätit en ful tårta som jag bakade :P

Föresten ngn som är bra på att göra header? Isf komentera!

Kraam Carro :)

FinesseFinesse
(Jag vet att jag sitter snett, men jag skulle rätta till sadeln precis)
FinesseFinesseFinesse
Favorit bildn ;) o sista bildn.

Kommentarer
Postat av: NellieB

Fin ponny du har =D.

Tack för din kommentar på bloggen.



Kram NellieB

2011-01-06 @ 20:27:29
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/
Postat av: Ponny ekipagen// Caroline

Hej Nellie!



Gud va roligt att höra!

riktigt kul att du tittade in :)



Följer din blogg varje dag :D



Kram Ponny ekipagen// Caroline

2011-01-07 @ 17:41:50
Postat av: Bea

Hej jag kan nog gör en header åt er :D Skicka dom bilderna ni vill ha till [email protected]. Skriv vilka färger ni vill ha. Ett plus är att bilderna är högupplösta. Jag har redan några bilder på Comet som jag har tagit men Moah vet hur dom ser ut så säg till om du vill ha med en sån :D

2011-01-08 @ 14:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0