hillo

Heej!
Har vart hemma hela dagen.
Ska gära läxorna och duscha sen.
Asså stör mig sjukt mycket på en som ena dagen hatar den ena och andra vill bara va med den.
Så är det med en som jag känner.
Lite jobbigt! :(
Men om hon inte vill va med mig längre så bryr jag mig inte för jag har fler kompisar än bara henne!
Just nu sitter jag och tittar på Mulan på tv. xD
Såg förut på ponnyakuten och så såg jag nått jättefjantigt, han där Nicholai har halstäcke och lindat in svansen, på sommaren! Helt sjukt, och då behöver ju hästen svansen!
Är emot det, vad tycker ni ?


Kommentarer
Postat av: Filippa

Emot !

Men du vet Liza på ponnyakuten ..

Jag typ känner henne ;)

2011-02-02 @ 07:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0