dålig update, av miiiig

heej alla underbara!

har inte uppdaterat bra alls på sistonde... men jag har varit sjuuk o inte orkat blogga. Men nu e jag tbx!

har inte ridit på ett tag... det går helt enkelt inte! idag blåser det och regnar. Love it! helt seriöst jag älskar när det blåser och regnar! och nu e jag över lycklig för jag börjar se marken igen :') idag blir det en ganska chill dag tror jag. kan jue kolla med pappa om han vill köra mig o Finesse någonstans så vi kan träna, men tror inte det går...


btw, på torsdag e det Lotta träning :DDD


aja ni fick ett litet inlägg iaf :)


jag älskar dig, min vackra ponnie!

kraaam Carro


Kommentarer
Postat av: Hannah

Söt ponny ;)

2011-01-16 @ 19:44:28
URL: http://ponnyhoppryttaren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0