Dagen........

Heej!
Idag var det skola och hade syslöjd.
Tränar också på pingis inför ''Bästa Fyran'', en pingisturnering typ, ville va med för att slippa skolan. xD
Iaf så red jag inte idag men ska träna för Anna imon. :D
Blir ett inlägg om det imon.
Nu ska jag gå ner och duscha och ta en macka innan jag går och lägger mig! :)
Är det bara jag som hatar skridskor ??, imon ska vi ha det igen.. -.-
Skönt att jag inte har några läxor som behövs göras! :D
Men iaf så har jag vart i stallet och mockat och fixat iordning åt pollarna.
Och imon ska jag göra outfits och sånt! ;D
Sen förra veckan, och Simon e söt! (:<3


Universums finaste hund !<3


Och ja Universums finaste hund ÄR gryym 
!<3


Och ja Comet är gryym!:')<3
Tack Malin för bilden! :)<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0