Bad day till 100 %

helluuu, alla kära läsare!

idag var det en riktig Bad Day! om gårdagen var dålig var den inget i jämförelse mot denna...

det började med att vi försov oss, sen när mamma skulle tända i grovköket så gick våran varmvattens beredare sönder. alltså, de läcke ut jättevarmt vatten över hela golvet! men men, pappa o mamma var tvungna att stänga av vattnet. sen drog vi till skolan. hade fraaaanska första timman, o min lärare var ok idag :)

sen rullade allt på som vanligt.

har mockat åt hästarna och tat in de. ska ut och kolla om mina smörda grejjor har torkat, isf så ska jag sätta ihop tränset o sätta på stigläderna på sadeln. o göra iordning ! fast innan jag går ut ska jag käka lite, för de har jag inte gjort...


Förresten vad tkr ni om den nya headern? :D  jag själv älskart!

kraaam Caaaarrro

Kommentarer
Postat av: amanda :)

headern är jätte fin :D kolla in min blogg när du ända kollar här ;) http://ponnibloggaren.blogg.se

2011-01-12 @ 15:59:36
URL: http://ponnibloggaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0