back on track.

Hej alla underbara!

Nu är jag tillbaka! har vart sjuk och haft otroligt mke läxor.. phu! men e iaf tbx :)

måste hylla söta Moah som håller denna blogg uppdaterad för er! <3

aja kan jue berätta lite om veckan som gått:

Måndag: hmm... tror jag red?
Tisdag: Hopp-special. Finesse var pigg o trevlig, hon drog upp huvudet för mke... vägrade 1 gng.
Onsdag: Slutadee 15.10 o var hemma vid 16.00, så ingen ridning...
Torsdag: Lotta träning på Holmegård! Det gick super!! hade martingall så hon inte kunde dra upp huvudet för mke. o inte en ända vägran!!! :D<3
Fredag: Finesse fick vila då hon vart så duktig på Lotta träningen.
Lördag: Alice var här o vi red ut en trevlig ridtur!
Söndag: Inget spec... Jag o Alice tog fina bildr. kan slänga upp de här när jag orkar ;)

aja de var lite om min vecka de ;)

Kraam Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0