25/1-11

Heej!
Sitter just nu och lyssnar musik. (Y)
Riktigt bra att musik har uppfunnits! :D
Iaf så har jag vart i skolan idag, och hade gympa och vi åkte skridskor där, hatar verkligen att ha på mig skridskor!
Ska nog göra engleska läxan sen så har jag gjort den, ska också duscha sen.
Tittar på lite tävlingar nu också! :D
Är sjuuuuuukt taaaaaggad asså!...Detta tävlingsåret kommer att bli bättre än BÄST, så ni b-ponny ryttare akta er för nu kommer Moah, Comet.....
Skriver några tävlingar som jag ska va med på i ett till inlägg nu... ;)
Har tränat med Santos och Bella lite hoppning och så och Bella är grym! :D
Hon hoppar dubbelt så högt som hon själv är! <3
Mamma är och jobbar så blir nog ingen ridning idag men imon är det ju hopplektion så får se om det blir lektionshäst eller Comet, hoppas Comet! ;D<3
Har försökt göra en outfit i 2 dagar nu men det går inte bra! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0