Bloggar jag läser!

Bloggar jag läser som är grymma! :D

HÄR!
Läser Sanna och Andrea's grymma blogg, mer än älskar den bara och läser den flera gånger varje dag! :}
Alla besöker för båda har sjukt fina ponnyer också! :)
Går även i samma hoppgrupp som Sanna. (:

HÄR!
Läser Linneas grymma blogg, den äger verkligen!
Läser den också flera gånger per dag, hon har också en jättejättejättefin ponny!
Går också i samma hoppgrupp som henne! :)

HÄR!
Självklart läser jag Nellie's gryma blogg! ;)
Hon äger liksom!
Har tävlat mot henne några gånger, och hon äger verkligen!
Hon har 3 st sjukt fina ponnyer och jag vet att du kommer att kunna gå as långt med dina ponnyer, så kämpa på! :)

HÄR!
Läser Sofie's  grymma blogg för den är jättebra!
Går i samma hoppgrupp som henne, och hon är jättesnäll! :)

HÄR!
Läser Hannah's grymma blogg för att den är grym! :D
Har jättefina ponnyer också!
Hon är sjukt rolig och snäll också! :)

HÄR!
Läser hennes grymma blogg för att hon har grymt söta ponnyer, och rider as bra!
Hon verkar jättesnäll och jag skulle mer än gärna viljat träffa henne! :)

HÄR!
Läser Linn och Ingrid's grymma blogg för den är hur bra som helst!
Man får massa tips och lär sig jättemycket! :)

Läser deras grymma blogg för den är as bra!
Lina har en jättefin häst och känner henne sådär typ. xD
Läser denna grymma skvallerbloggen!
Inte någon oseriös skvallerblogg är det inte! :)
Jag tycker att alla borde gå in och kolla på dom här bloggarna!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Min och Fridas då?? ;)

Kram Lina!<3

2011-02-06 @ 15:24:07
URL: http://liinafriida.blogg.se/
Postat av: hannah

aw <3

2011-02-11 @ 18:05:48
URL: http://ponnyhoppryttaren.webblogg.se/
Postat av: Sanna Olsson

haha tack moah vad söt du e! <33

2011-02-12 @ 23:57:59
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0