hejsansvejsan :)

Heej!
Vart i stallet idag och red! :)
Red på TaRK och mina ponnys är underbara! :')<3
Red igenom dom lite bara och dom blev jättefina sen! :)
Sen åt jag kebabtallrik, as gött! :D<3
Sen så följde jag med mamma till frissan och, imon ska Ellen sova här, kulkul! :D
Sen så åkte jag upp och mockade åt ponnyerna och gav dom lite mer mat och vatten.
Haha när jag mockade år Comet så va typ skottkärran full och så pätte han på det så typ hälften åkte ut äver golvet, knasponny! ;')
Och nu snackar jag med Frida! ;D
Men blir mer uppdatering imon, ska gå och lägga mig nu för ska till Ellen's ponnysar imon! :D
Kameran hänger med så blir nog lite bilder på dom.
Och vet ni, Helena Lundbäck GICK VIDARE I LETS DANCE! :D
Men nu ska jag soooovaaa! ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0