Underbara ponny ♥

Heej alla!

Igår var det Lotta träning och det gick super!
Vi fick 3 stopp, pga MIG. Ponnyn hoppar, det lovar jag.

Vi tränade på ganska skarpa svängar, vilket var jättelärorikt och kul, men svårt!

Blev sjukt precis efter träningen...
så nu sitter jag här med feber, hosta och huvudvärk.... buhu !

Är sjukt taggad till GBG HS nästa helg ! :D
Kmr inte köpa mkt alls, har inte mke pengar...

Aja, det löser sig!

Har jue glömt att berätta att Stenungsund's Hoppryttar Förening har fått ett stipendium från GBG HS! det är bara 2 klubbar/ föreningar som får det av alla i hela sverige! helt as coolt måste jag säga.

Nä, nu har jag inte mkt mer att skriva om...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0