underbar ridtur m underbara ponnyn!

Hallå alla underbara!

Idag var jag uppe vid 9. Ganska tidigt...

käkade frukost. sen drog jag ut o fixade iordning paddocken. sen upp till stallet o tränsa prinsess. sedan bar det av mot en underbar ridtur mot kyrkan.

Finesse var ganska tittig. hon brukar vara det när de blååser ;)
Blev mest skritt då hon gick hårt igår!

Jag har tyvärr inte fått in alla bildr från igår, då de var jättestora och tog tid... sen så avbröt sig hela skiten oxå.

men ni kmr få de iaf :)

Alla som har lust:

Hur högt tror ni att jag hoppade med Finesse igår?

(Vi satte nytt rekord, m sadel och barbacka. så gissa 2 ggr!)

ps. det var över 90cm iaf ;-)


Kommentarer
Postat av: Felicia Gränsmarker

söt blogg ni har ! :)

2011-02-06 @ 14:56:15
URL: http://feliciagransmarker.blogg.se/
Postat av: Penny

hm.. jag tror 130cm med sadel och 120cm utan ;)

2011-02-06 @ 17:20:26
URL: http://choklad-boll2.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0