hellu........!!! :D

Heej!
Helg nu, SKÖNT! (y' :)
Skolan idag va okej, hade Lena som vikarie. :)
Asså jag stör mig sjukt mycket på vissa som tror att man e dum men man kan tänka lite längre än så...! :/
Den personen försöker verkligen undvika mig men tror den att jag bryr mig så har den fel!
Jag kan bara säga en sak, jag kommer aldrig mer vilja bli din vän igen!
Aa, men det är ju tur att man har fler vänner, som är mognare än så iaf! (:
Men ska nog rida sen. :)
Kameran hänger med och det blir nog först lite dressyr och sen nått litet skutt. :)♥
Asså är det bara jag som kan sitta och lyssna på samma grymma låt flera gånger i rad utan att tröttna på den ? :D
E det bara jag som längtar till sommaren ?!?!?! :')<3



Kommentarer
Postat av: amanda :)

jag längtar<3<3

2011-02-05 @ 09:56:56
URL: http://ponniryttare.webblogg.se/
Postat av: Filippa

Hej !

Vem är det som är omogen ? Msn ? ;)

Kram .

2011-02-06 @ 10:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0