Hellu!

Heej!
Ska gå och göra iordning mig snart, måste borsta håret och äta!
Sen kommer Ellen och hämtar mig och så ska vi åka till våra ponnyer och släppa ut dom och sen ska vi åka till deras ponnyer och så! (:
Sen så åker vi hem till mig tror jag och mamma kommer typ i eftermiddag/kväll. :P
Ska kanske rida idag, får se, men imorgon ska jag iaf rida. :D
Kameran hänger med så det bli lite bilder sen. ;)
Och jag glömde säga en grej igår, Comet hade typ skadat sig nånstans :(
Han hade blod på benet och grimman min älskling! :'(
Vet ni vad jag tycker, jag tycker att ni borde kommentera lite mer, då blir det bättre uppdatering m.m.
Och är det nått ni tycker vi ska ha typ som veckans ekipagen elr nått, kommentera vad ni vill ha! :D
Gillar bilden skarpt! Vet inte varför men är sjukt fin iaf! :')<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0