heej!! :)

Heej!
Igår fyllde jag ju som sagt år så det blev ingen uppdatering då. ;)
Jag fick ett ländtäcke, ett täcke, ett schabrak, en öronluva, 2 böcker, ett armband, en grimma m.m.
Jag är jättenöjd med allt verkligen och jar red ju på kvällen och det gick hur bra som helst även om han stannade nån gång. :)
Han var as lugn och så.
Fast när vi hoppade typ bana så hoppade jag studsen så typ såg han nt att det var 3 hinder så han hoppade det första jättebra sen typ stannade han i luften kändes det som på det 2:a och sen på 3:an så typ fick han hoppa med as mycket rygg, men han rev inte och han var verkligen jätteduktig min pojk! :)
Skolan idag var helt okej, tog stelkrampsprutan och vi hade hjärt och lung räddning. XD
Tills vi hade syslöjd så va det jättebra, vi hade en vikarie som verkade jättesnäll i början men sen så typ svärde han, och det va lixom grejer när vi kom och sen så säger han att en ska plocka bort det och massa skit, helt dum i huvudet va han seriöst! :/
Men sen va väll skolan chill och dagen också! :)
Imon ska jag nog rida och då hänger nog kameran med! ;)


Kommentarer
Postat av: sanna

sv: haha ja!1 jag med ;D

2011-02-04 @ 07:47:49
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0