Heej!

Heej!
Dålig uppdatering men har haft fullt upp i helgen!
I lördags kom Ellen och sov över sen så i söndags va vi och skodda Patric och Blondie.
Sen så är det idag då också. ;)
Red igår och det gick jättebra! :)
Sen så red jag på lektion idag och i pausen, gick as bra.
Men Comet va väldigt jobbig idag fakriskt, han va hur lång som helst och trött och sen när jag skulle ta ihop honom så bara han saktade av, menmen, han är ju typ galen i hagen och springer runt och massa sånt. :/
Men hoppas det går bättre imon iaf. ;)
Men nu ska jag bara kolla på ponnyakuten och sen ska jag gå och lägga mig... :)
Och förresten... GLAD ALLA ♥ DAG! :D♥
Snälla bli dig själv igen för jag lovar, jag ska aldrig lämna dig! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0