det är inte alltid lätt ;)

Hej alla underbara som orkar läsa!

Red prinsessan idag. Red med Annie som red Sess :)
Mest skritt för min och Finesse's del. Hon gick ganska hårt igår. eftersom hon var ganska stel... Fick jobbat igenom henne igår iaf :) Måste tipsa om att framdels vändningar, sluta och önna är super bra övningar för hästar som är stela!

Slutade 15.10 idag... Men, men onsdagar är ganska chill ändå!

Förresten!

JAG kom på 3:e plats i tidningen Traktors fototävling!

det var såhär: Mamma hade hämtat posten, o släger ett paket på soffan och undrar om jag beställt ngt. Självfallet hade jag inte väntat på ngt. Jag öppnar och där i ligget ett asa sketa coolt verktyg som är asa dyrt som jag vann! :D
Pappa o Mamma var jättestolta, och jag med! Känns som att detta tävling's år kan komma till att bli bra? eftersom det började så bra? :D

Denna bilden vann jag med:
(Fuxen, min ena underbara shettis)


Självklart så tackade jag Fuxen för att han var så snygg på bilden, och gjorde så jag kom 3:a!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0