dålig update...

Heej alla underbara!

det har inte vart någon bra uppdatering här från varken mig eller Moah!!
INTE OKEJ!

jag har ingen aning om vart Moah tagit vägen?
men hon kommer när hon kommer, antar jag... ;)

Jag har inte gjort mycket alls....
har blivit sjuk, IGEN! Hostan sitter i... och sen så kan jah inte andas genom näsan, GREAT! nej, ksk inte....

Ponnysarna mår bra! Finesse fryser bara...

jag har varit riktigt busig jag! jag har suttit uppe hela nätterna framför datorn.. :3
Mamma är jue inte så glad över detta... Men igår kom jag i sängs halv 2, och sov 9 timmar fram!
så nu är jag inte alls spec. trött :)

Kanske inte det roligaste inlägget, men men ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0